Top latest Five سکه یا طلای آب شده Urban news

Wiki Article

در این پست وبلاگ به مزیت های سرمایه گذاری در طلای آب شده در مقابل طلای زینتی پرداخته می شود.

اگر جزو کسانی هستید که سوال از کجا آبشده بخرم؟ در ذهنتان وجود دارد، باید بگوییم خرید آنلاین طلا راهی مناسب برای صرفه‌جویی در هزینه و زمان محسوب می‌شود.

قبل از ورود به بحث پیشنهاد ما این است چنانچه نسبت به مزایای خرید طلا آشنایی چندانی ندارید، حتما مطلب «چرا نمی‌توان از سود سرمایه‌گذاری در طلا گذشت!

دلار، طلا یا بورس؟! کدام بازار برای حفظ ارزش سرمایه بهتر است؟

حتما بخوانید: بهترین سرمایه‌گذاری در زمان رکود و تورم چیست؟

در واقع طلای آب‌شده در دو نوع طلای آب‌شده معمولی و طلای آب‌شده شمش خرید و فروش می‌شود.

دسته ‌اول طلاهایی هستند که سالم و کم کارکرد بوده و به‌عنوان طلای دست‌دوم در ویترین قرار می‌گیرند و مجددا به فروش می‌رسند.

میخواهید به بحث بپیوندید؟ احساس رایگان برای کمک! دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

سکه‌های طلا در بسته‌بندی هولوگرامی و معتبر به بازار عرضه می‌شوند. به همین دلیل امکان تقلب در آن‌ها بسیار کم است و با توجه به اینکه تحت نظارت دولت هستند، اعتبار بالایی دارند و سرمایه‌گذاران می‌توانند با خیال راحت‌تری از این روش سرمایه‌گذاری استفاده نمایند.

برای جلوگیری از قاچاق، قیمت طلا در بازار داخل ایران باید متناسب با بازارهای بین‌المللی باشد؛ اما در بازار سکه به دلیل ضرب سکه‌ها در ایران، چنین محدودیتی نداشته و امکان افزایش قیمت آن نیز وجود دارد. بنابراین سود حاصل از سرمایه گذاری بر سکه نسبت به طلا می‌تواند بیشتر باشد.

تاریخ ضرب سکه باید از سال ۱۳۸۶ به بعد باشد، در غیر این صورت طلافروشان با قیمتی پایین‌تر آن را از شما خریداری خواهند کرد.

میزان نقدشوندگی مناسب: سکه هیچ‌وقت روی دست شما نمی‌ماند. می‌توانید به سادگی حجم زیادی از سکه را خرید و فروش کنید و آن‌ها را در زمان کوتاهی به پول نقد تبدیل کنید. اگر سرمایه‌ی متوسطی دارید، می‌توانید به سادگی وارد این بازار شده و کار سرمایه‌گذاری روی سکه را با سکه‌های چند گرمی آغاز کنید.

از طرف دیگه، سکه‌های طلا اغلب به عنوان جواهرات و جمع‌آوری خریداری می‌شن و معمولاً دارای ارزش افزوده‌ای به عنوان شی زیبا و تاریخی هستند.

اگر check here بخواهید به صورت بلند مدت روی این نوع طلا سرمایه گذاری کنید خواهید دید که قیمت سکه طلا کاملاً رضایت بخش رشد می کند.

Report this wiki page